Je doet een webinar, doet alles volgens het boekje. Je maakt een mooie pitch, onthult alle bonussen en dan is het moment suprême daar…
Je moet met de prijs komen. 😰
Dit moet HET moment zijn dat de deelnemers van je webinar helemaal excited zich gaan aanmelden voor je programma… Toch?
Waar je op dat moment eigenlijk een “buying rush” verwacht, of dit in ieder geval hoopt…
Crickets.
Blijft het stil.
Of je voert dat 1 op 1 verkoopgesprek. Je bent al een dik uur bezig via Zoom en je potentiële klant is enthousiast…
Je weet dat het de ideale klant is, jullie zijn helemaal connected en je besluit om de prijs te noemen…
Dit moet wel een sale worden… Toch? Om het antwoord te krijgen dat je al veel te vaak hebt gehoord…
En misschien geldt dit wel voor al je marketing. Je salespages, je lanceringen, challenges, (online) events, funnels etc.
Je steekt er zoveel van je tijd, geld, liefde en energie in maar…
Mensen kopen gewoon te weinig. Something’s wrong.
Hoe kan het dat je zo weinig sales doet, terwijl je zoveel dingen op de juiste manier doet?
Het laatste wat je wil is ineens heel commercieel of “verkoperig” worden, maar je bent er ook wel zat van dat zo weinig mensen bij je kopen.
Ik heb duizenden ondernemers geholpen om ook succesvol online te verkopen, maar er is 1 ding dat bijna NIEMAND op de juiste manier doet.
Niet in webinars, niet op verkooppagina’s, niet op events en al helemaal niet tijdens 1 op 1.
Ik noem dit ook wel de grootste “conversiekiller” die er is.
1 knelpunt waardoor je slechts een fractie doet van het aantal verkopen dat je behoort te doen, en je ook gewoon simpelweg verdient…
Hier gaat het meestal fout:
Het voelt niet als een “No Brainer” voor je potentiële klant.
Het voelt gewoon… Prima.
Nothing special.
Het geeft je potentiële klant het “ik zie wel even” gevoel… En dat is wat ze vervolgens vaak ook doen.
Dit is misschien wel je grootste knelpunt in de toestroom van nieuwe klanten, maar misschien ook wel de grootste opportunity omdat dit zo makkelijk op te lossen is met een techniek waarbij vrijwel elke ondernemer compleet de fout ingaat…
Het kan maar zo zijn dat je ALLES goed doet, maar dat je de mood killed bij je potentiële klanten doordat je niet precies weet hoe je nou een pakkende “Price Drop” doet.
Wat is een “Price Drop”?
Heel simpel. Het moment dat je je prijs onthult.
Bijvoorbeeld: (hoe het absoluut niet moet):
Het werkt niet. Niet op deze manier.
Het kan niet meer zo zijn dat je al je harde werk doet, en omdat je je Price Drop verknalt de meeste mensen niet bij je kopen… Terwijl ze eigenlijk klaar zijn om klant bij je te worden…
No more.
Fix dit, doe meer sales. Veel meer sales. Op een hele relaxte manier.
Met de juiste Price Drop zorg je ervoor dat elke keer dat je met je prijs komt, je potentiële klanten niet kunnen wachten om zich voor je aanbod aan te melden.
De sales gaan zoveel harder binnenkomen en je gaat zoveel meer momentum ervaren in je business
Je sales tijdens webinars, salespages, campagnes, events en 1 op 1 gesprekken gaan zoveel lekkerder stromen.
En zou het kunnen zijn dat de “Price Drop” in plaats van een ongemakkelijk moment, misschien wel het leukste moment van je marketing kan zijn? Voor jou, maar ook voor je klanten?
✅ Sales, sales, sales, sales.
✅En daarmee meer cashflow.
✅En daarmee meer flow en excitement.
✅En daarmee meer creativiteit.
En het is zo simpel… En zo leuk!
Zoals je misschien weet werk ik behind the scenes met privé klanten die 100K per jaar investeren in mijn privé mentoring.
Vaak is het ding dat we als eerste “fixen” is hun “Price Drop” en meestal ervaren ze direct een enorme groei in het aantal verkopen.
Onlangs deelde ik deze strategie met een nieuwe “100K Klant” en toen kreeg ik zelf ook een groot persoonlijk inzicht…
Ik voel nu dat ik exact deze strategie wil gaan lanceren aangezien dit een totale gamechanger is voor je business en er bijna niemand is die het goed kan uitleggen, laat staan goed toepast.
Ik wil dit doen via een eenmalige Masterclass die ik een poos geleden organiseerde voor een select groepje ondernemers. Je kunt nu exclusieve toegang ontvangen tot de opnames hiervan. Ik noem het...
Mijn doel voor 2023 is om zelf nog meer “in flow” te werken en het te laten stromen wanneer de creativiteit en inspiratie komt.
Ik vind het fijn (en makkelijker) om het live te teachen, maar als jij vandaag investeert ontvang je voor onbeperkte tijd de opnames van deze bijzondere Masterclass. En dat voor het symbolische bedrag van 555 euro. 🤯🤯🤯
Je zit dus niet gebonden aan een specifieke dag en tijd waarop je erbij moet zijn, maar kunt dit op eigen tempo tot je nemen.
Waarom dit symbolisch bedrag?
Simpel gezegd heb ik case studies nodig! Ik weet dat als ik de Price Drop Masterclass nu voor een symbolisch bedrag aanbied, ik de prijs in de toekomst flink omhoog kan trekken en dit kan onderbouwen met honderden positieve succesverhalen van ondernemers die met deze "simpele" techniek hun business voorgoed hebben veranderd!
En nog iets anders…
Niet alleen krijg je direct toegang tot de Price Drop Masterclass, ik heb daar bovenop ook besloten om je een aantal uitzonderlijke bonussen te geven waar je DIRECT toegang toe hebt. De waarde van deze bonussen alleen al is minimaal 10X van de 555 euro…
109% conversieratio!
In juni 2022 gaven Dolly Heuveling van Beek en ik een seminar genaamd DEVOTED LIVE in het Flint in Amersfoort.
Op dag 3 van het seminar, terwijl er zo’n 200 mensen in de zaal zaten, deden we de aankondiging van ons seminar genaamd “Liberated” op Curaçao.
In zo’n 30 minuten tijd verkochten we 218 (!) tickets.
Voor een event aan de andere kant van de wereld nota bene en zonder perfect voorbereide pitch of presentatie (in totaal 1 slide om precies te zijn), maar een perfect uitgevoerde “Price Drop”
Ik heb hier een mini programma over opgenomen genaamd “Het Nieuwe Closen”.
Ik heb een video voor je opgenomen, waarin ik de “pitch” op mijn scherm afspeel en de video zo nu en dan pauzeer om je vervolgens exact uit te leggen WAT ik doe, maar vooral ook WAAROM ik dat doe.
Super waardevol als het je tof lijkt om op een hele relaxte manier, dus zonder extreem “verkoperig” te zijn, heel veel sales te draaien middels een “Price Drop” waardoor we in 1 klap een vol event hadden op… Curaçao!
Hieronder zie je een foto van alle deelnemers op Curaçao.
Om het even heel tastbaar te maken, als ik niet de “Price Drop” techniek had toegepast, dan had deze foto er compleet anders uitgezien.
Zoals je misschien weet heb ik een groep klanten die 100K per jaar investeren voor mijn privé mentoring. Als ik deze klanten “close” is een “van /voor” close het laatste wat ik doe.
Als ik zou aangeven dat “de normale investering is 200K, maar voor jou nu 100K” zou ik geen enkele “100K Klant” hebben en het zou enorme roofbouw zijn op mijn merk en mijn geloofwaardigheid. Maar hoe doe ik dit dan wel?
Ik heb zojuist een audio voor je opgenomen waar ik exact uitleg hoe ik dit bij mijn nieuwste 100K klant heb gedaan. Het is de “Price Drop” techniek in actie, maar dan zonder een daadwerkelijke “Price Drop”. Heel relaxed en knettergoed converterend.
De “Price Drop” strategie = Dikke deals 🔥🔥🔥
Let’s talk money.
Kan het me nog heel goed herinneren. Ik gaf een driedaags seminar in Amsterdam en ik besloot op dag 2 in de ochtend, nogal last minute mijn hele programma om te gooien. Ik had letterlijk een kwartier de tijd om mijn pitch voor te bereiden en mijn enige echte voorbereiding was… De “Price Drop”.
Ik heb nooit gedacht dat ik deze opnames vrij zou geven, maar hier zie je me dus letterlijk on stage (zittend) een “close” doen waar veel mensen opstonden en zich zijn gaan inschrijven voor mijn aanbod. Met 15 minuten voorbereiding, 1 simpele maar effectieve “Price Drop” was dit een moment waarbij we €380.000,- omzet draaiden.
Het moment dat mensen opstaan om zich in te schrijven na mijn “Price Drop”
Als je je even aanmeldt voor “The Price Drop” krijg je ook direct toegang tot deze opname.
Ik geef al vanaf 2008 webinars en naast dat ik in Nederland heel veel ondernemers heb geleerd hoe ze moeten closen op webinars bied ik internationaal een online course aan genaamd “Wicked Webinars”.
Ik verkoop deze voor $5000,- en hierin deel ik mijn “behind the scenes” van webinars die meer dan €1.000.000,- hebben gedraaid.
1 van de modules uit deze course heet “How To Do A Powerful Pricedrop” en ik heb besloten om je ook toegang te geven tot deze module. Een video van 23 minuten in het engels, waar ik exact uitleg hoe je een Price Drop doet tijdens je webinar. You will love it :)
1 van de meest ondergewaardeerde tools op het internet is… Audio only.
Denk podcasts, Zooms zonder beeld of back in the days… Clubhouse. Het is zoveel laagdrempeliger, relaxter om te volgen en het kan net zo goed converteren als video of powerpoint.
Stel je voor dat je vanaf nu (ook) gewoon kunt closen via “Audio Only” Zooms waar je lekker vrij kunt “preachen” om vervolgens ook nog heel goed te closen…
Ik heb besloten om een voorbeeld hiervan ook met je te delen. Ik deed een “Audio Only” (in dit geval een Clubhouse room maar Zoom kan ook) waar ik 131 mensen live had en ik 51 online programma’s verkocht… OP EEN EXTREEM RELAXTE MANIER.
Trust me, dit is goud. Ik heb de opnames hiervan ook toegevoegd en ook daar krijg je direct toegang toe.
Alle sales die binnenkwamen via de “Audio Only Price Drop”.
Onlangs deden Dolly en ik een hele vette lancering van ons gezamenlijke programma genaamd “JUICE”
Deze lancering was er eentje van “6 getallen”. Hoeveel het precies was onthullen we hier niet, maar het ziet er ongeveer zo uit: €XXX.XXX,- 🤑
Als onderdeel van deze lancering deden we een live MasterClass waar we JUICE verkochten middels…. Een hele toffe “Price Drop” :)
Well, there’s a method to this madness en als je je aanmeldt voor “The Price Drop” ontvang je toegang tot deze super waardevolle “JUICE MasterClass” waar we live een “Price Drop” doen, wat een heel belangrijk onderdeel is geworden van deze “6 Figure lancering”.
Dus… De “Price Drop” MasterClass opnames ontvang je direct wanneer je besluit om te investeren. Daar bovenop krijg je voor het symbolische bedrag van 333 euro dus DIRECT toegang tot de volgende vette bonussen:
✅ BONUS #1:“Het Nieuwe Closen": Hoe wij live tijdens een seminar 218 seminar tickets verkochten binnen 30 minuten, aan slechts 200 man..
✅ BONUS #2:De 1 op 1 “100K Klanten Close”
✅ BONUS #3:De “380K Close” - LIVE tijdens een seminar!
✅ BONUS #4:De “Wicked Webinars” Price Drop Module
✅ BONUS #5:De “Audio Only” Price Drop: 51 Sales op 131 deelnemers!
✅ BONUS #6:De JUICE MasterClass Met Een “6 Figure Price Drop”
Klik hier om je aan te melden voor “The Price Drop” en ontvang DIRECT toegang tot alle bovenstaande bonussen.
Opmerking: Hoewel alles wat ik deel tijdens mijn programma's, content, trainingen en webinars er voor veel van mijn klanten voor zorgen dat ze hun business kunnen laten groeien via het internet, is dit natuurlijk GEEN garantie.
Het grootste gedeelte van de mensen die mijn programma's volgen onderneemt naderhand geen actie en krijgt daarom geen resultaten. Ik zal delen wat werkt voor mij en voor onze klanten werkt die hiermee committed aan de slag gaan. De resultaten die jij hiermee zult bereiken zijn afhankelijk van meerdere factoren, waaronder de bereidheid om hard te werken, je te commiteren en om bewezen strategieën te volgen.
Om een succesvolle (internet) business te runnen is hard werken vereist. Wij geloven NIET in "get-rich-quick" programma's en in onze ogen zijn er GEEN manieren om slapend rijk te worden.
Als je je hier niet in kunt vinden, reserveer dan INVESTEER DAN NIET IN MIJN PROGRAMMA'S.
Winst.nl © 2023 | Alle rechten voorbehouden
KVK: 68717067
BTWnr: NL857560992B01
info@winst.nl
Deze site is geen deel van de Facebook website of Facebook Inc. Eveneens is deze site NIET ondersteund door Facebook in welke manier dan ook. FACEBOOK is een handelsmerk van FACEBOOK, Inc.
Opmerking: resultaten kunnen van persoon tot persoon verschillen.
Mijn naam is Eelco de Boer en ik help je om hetgeen terug te claimen waarvoor je in eerste instantie ondernemer bent geworden... VRIJHEID!
Op deze website vind je veel tips, tools en technieken die ook jou gaan helpen om van je "Business je Blessing" te maken en een "Leven vol Leven" voor jezelf te creëren.
Enjoy!
Winst.nl BV
Keizersgracht 520H
1017 EK, Amsterdam
KvK: 68717067
BTWnr: NL857560992B01
info@winst.nl