Dit hadden wij ook nooit verwacht...
Als je mij dit had verteld voordat ik mijn “pitch” in zou gaan tijdens ons seminar, had ik je nooit geloofd…
Het was op 9, 10 en 11 Juni dat Dolly Heuveling van Beek en ik (Eelco de Boer) ons jaarlijkse “DEVOTED” evenement gaven in het Flint in Amersfoort.
Tijdens dit event besloten we de deelnemers een aanbod te doen voor ons volgende event, genaamd “LIBERATED”..
Dit event is een stuk moeilijker te verkopen want naast de vette voordelen, kleven er een aantal nadelen aan…
We doen “LIBERATED” in het Marriott op… Curaçao!
Ik zal zelf aankomend jaar niet in Nederland zijn, vandaar dat we hebben besloten om het volgende event op Curaçao te gaan geven.
Het aantal mensen dat “zo gek is” om een ticket te boeken naar Curacao, 10 uren in het vliegtuig te zitten, zelf de hotelovernachtingen moeten regelen, door de jetlag heen en dan aan te sluiten bij ons driedaagse evenement zal niet al teveel veel zijn…
Dachten we.
Ik had de overtuiging dat als we uiteindelijk op 21, 22 en 23 November tussen de 50 en 100 deelnemers zouden hebben, dan zou dat echt magisch zijn.
Het zou hoe dan ook heel bijzonder worden om met een leuke groep ondernemers te gaan “Chillen op de Antillen”. En als we 20, 30 of misschien 40 tickets konden verkopen tijdens ons “DEVOTED” event afgelopen Juni, zou al helemaal top zijn…
Terug naar onze “pitch” tijdens DEVOTED…
Ik besloot om een strategie toe te passen dat ik “HET NIEUWE CLOSEN” noem. Een nieuwe manier van verkopen waarbij je extreem relaxed kunt zijn, geen enkele druk opvoert en op een makkelijkere manier veel meer klanten kunt closen…
En dat bleek wel…
Op het moment dat we het aanbod deden van ons driedaagse seminar op Curacao waren er ongeveer 200 mensen in de zaal, misschien zelfs nog wel ietsjes minder. Ik had wel door dat er veel enthousiasme was, maar ik had deze resultaten ook niet verwacht…
Nadat we de “pitch” hadden gedaan zat ik tijdens de break te chillen backstage. Op dat moment kwam Danny, onze seminarorganisator met een grote doos met ingevulde formulieren de trap af inclusief een big smile…
“Raad eens” zei die.
Hmm, geen idee.
218!
Wat?
“218 mensen hebben zich ingeschreven voor “LIBERATED CURAÇAO”…
What!
We hadden dus een conversieratio van niet 5%, of 10%, of 20% of 50%, wat al supergoed zou zijn…
De conversieratio was meer dan 100% procent!
Die avond vierden we tijdens een etentje met ons team het succes van de afgelopen drie dagen, maar bij mij was er een kwartje gevallen.
Ik raakte enorm enthousiast van het feit dat we een volle zaal gaan hebben op Curaçao (op dit moment van schrijven verwachten we rond de 500 man) maar ik was me ook erg bewust van het feit WAAROM mensen zich hebben aangemeld…
En een grote reden daarvan is dus “HET NIEUWE CLOSEN”.
Ik denk dat de meeste van ons hier heel veel mee worstelen…Het verkopen van hetgeen wat we aanbieden.
We voelen weerstand om een aanbod te doen, doen vervolgens toch een pitch, mensen voelen zich soms “bekocht” en het overgrote gedeelte koopt niet. En jij hebt er buikpijn van. Er klopt gewoon iets niet. Het voelt elke keer een beetje als roofbouw plegen op de mensen die je volgen.
We willen niet te verkoperig of te pusherig zijn, maar we willen ook weer niet dat niemand (of nauwelijks iemand) gebruikt maakt van ons aanbod. Lastig. We zoeken vaak naar een bepaalde balans tussen “geven en nemen” maar wat nou als je nooit meer hoeft te “nemen”, en er alleen maar “upside” is?
Dat er een compleet andere manier beschikbaar is?
Wat nou als er een manier zou zijn die EXTREEM RELAXED is, je geen druk hoeft op te voeren en je MEGAHOGE conversies hebt? 30%, 40% of in ons geval 100%+? En je klanten het alleen maar leuk vinden? Alsof het een coole experience is?
Dit is dus wat ik noem “HET NIEUWE CLOSEN”.
Alles wordt anders hierdoor.
You will love it. En je klanten ook. En de belastingdienst ook. Het is zoveel makkelijker. Het is AMAZING.
Je hele bedrijf kan erdoor transformeren.. Je gaat zoveel meer klanten aantrekken op zo’n eenvoudige manier. Het gaat weer stromen en je gaat ook ervaren dat SALES (wat vrij belangrijk schijnt te zijn in business) weer LEUK gaat worden.
Zou je willen zien hoe ik dit doe? En wat ik precies doe?
En hoe ook jij dit kunt doen?
Welkom bij “Het Nieuwe Closen”. It’s amazing.
Ik kan je precies gaan uitleggen hoe je dit voortaan zelf ook kunt doen, maar hoe vet zou het zijn als je letterlijk kunt ZIEN hoe ik dit doe?
Hoe vet zou het zijn als ik je de opnames laat zien van het moment dat we 218 tickets naar een seminar op een ander continent verkopen aan een groep van ongeveer 200 man?
109% conversieratio?
En hoe vet zou het zijn als ik op basis van deze opnames vervolgens EXACT uitleg WAT ik doe, WAAROM ik het doe en hoe ook jij dit kunt gaan doen?
Dit is onze nieuwste “Minicourse” genaamd “HET NIEUWE CLOSEN” en je hebt zo binnen een minuut toegang nadat je je hiervoor hebt aangemeld…
Dit is wat je DIRECT ontvangt nadat je je zo even aanmeldt:
Onderdeel 1:
Je ziet hoe ik de pitch opbouw, hoe ik het aanbod doe en uiteindelijk “close”. Je ontdekt exact, wat ik doe en je ziet de mensen zich daadwerkelijk aanmelden voor dit event op Curaçao. Het is compleet anders dan je nu misschien zult denken dat het is.
En hier zit het goud...
Onderdeel 2:
Ik onthul ELK KLEIN DINGETJE dat ik heb toegepast om tot deze resultaten te komen. Ik speel mijn “Close” af op video en vervolgens vertel ik (als voiceover) waarom ik doe wat ik doe. Dit is DE beste manier om te leren. Pure praktijk.
Ben je ook maar een beetje van plan om meer sales te willen doen voor je producten en programma’s, dan ga je hier echt van genieten.
Ik twijfel nog steeds een beetje of dit wel een goed idee van me is…
Ik heb best een tijd getwijfeld of ik dit wel wil delen. In alle eerlijkheid ben ik nog steeds niet 100% overtuigd of dit mijn beste idee is om dit zomaar “out in the open” te brengen.
Op een gekke manier voelt dit best “kwetsbaar” om mijn pitch / closes te delen. Ik vind het heel tof en ook niet ongemakkelijk om dit onderwerp te teachen, maar om mijn eigen pitches te laten zien en vervolgens exact uit te leggen wat en waarom ik het doe voelt toch best apart. Toch weet ik wat de waarde hiervan is.
Ik heb dus besloten dat de deelnemers van “Het Nieuwe Closen” NIET onbeperkt toegang krijgen tot dit materiaal. Ik geef max 100 dagen toegang tot de opnames van deze live close waar ik 218 tickets verkoop.
Mocht ik in de nabije toekomst de keuze willen maken om dit niet meer online te willen hebben staan dan weet ik dat over max 100 dagen het weer “offline” is, voor zover dat kan natuurlijk.
Naast dat dit een nieuwe vorm van “closen” is, experimenteer ik nu ook met een nieuwe vorm van “teachen”. Waar je zo toegang toe krijgt zijn niet 40 video’s, werkbladen, Powerpoint slides en opdrachten maar het is simpelweg een casestudy van een knettersuccesvolle close zodat jij exact hetzelfde kunt gaan doen. Dus, het is niet perfect, niet gepolijst en niet uitgebreid.
Ben je op zoek naar het perfecte online programma? This isn’t it. Wil je rechtstreeks naar de praktijk + strategie? You will love it.
Dit wil je echt leren als je ook maar iets van online programma’s, training, coaching, seminars, webinars, events, mentoring, challenges, boeken of workshops verkoopt. Ook perfect als je 1 op 1 verkoopsessies geeft.
Dit is DE manier om voor eens en altijd op een RELAXTE manier HOGERE conversies te scoren. En al helemaal wanneer je hogere prijzen wilt hanteren of programma’s aanbiedt die wat complexer te verkopen zijn.
Dit is “Het Nieuwe Closen”.
Omdat dit ook een soort experiment voor mij is, je slechts 100 dagen toegang krijgt en het niet de meest gelikte, perfecte cursus is heb ik besloten om voor nu er qua investering een complete no brainer van te maken.
Niet alleen kan deze nieuwe manier van closen je ZOVEEL meer extra cash opleveren. Het idee dat je nooit meer hoeft te “pushen” en dat closes en pitches iets is dat vanaf nu extreem relaxed gaat worden is natuurlijk magic.
Stel je voor dat voor je zou gaan werken, wat is dit waard voor je denk je?
Mogelijk duizenden keren meer dan deze investering. En yes, je hebt direct toegang. *Klik.
Enjoy :)
Eelco
P.S. Ik heb last minute besloten om een hele vette bonus toe te voegen. Remember Clubhouse? Ik heb HEEL VEEL sales gedaan op Clubhouse via EXACT deze methodiek. Nadat je bent aangemeld krijg je ook de opnames van een “room” die ik toen heb gehouden.
Ik had 131 mensen live en ik verkocht 51 online programma’s… OP EEN EXTREEM RELAXTE MANIER. Trust me, dit is goud. Ik heb de opnames hiervan ook toegevoegd en ook daar krijg je direct toegang toe, maar voor 10 dagen lang. Bekijk deze dus zeker op tijd.
Opmerking: Hoewel alles wat ik deel tijdens mijn programma's, content, trainingen en webinars er voor veel van mijn klanten voor zorgen dat ze hun business kunnen laten groeien via het internet, is dit natuurlijk GEEN garantie.
Het grootste gedeelte van de mensen die mijn programma's volgen onderneemt naderhand geen actie en krijgt daarom geen resultaten. Ik zal delen wat werkt voor mij en voor onze klanten werkt die hiermee committed aan de slag gaan. De resultaten die jij hiermee zult bereiken zijn afhankelijk van meerdere factoren, waaronder de bereidheid om hard te werken, je te commiteren en om bewezen strategieën te volgen.
Om een succesvolle (internet) business te runnen is hard werken vereist. Wij geloven NIET in "get-rich-quick" programma's en in onze ogen zijn er GEEN manieren om slapend rijk te worden.
Als je je hier niet in kunt vinden, reserveer dan INVESTEER DAN NIET IN MIJN PROGRAMMA'S.
Winst.nl © 2023 | Alle rechten voorbehouden
KVK: 68717067
BTWnr: NL857560992B01
info@winst.nl
Deze site is geen deel van de Facebook website of Facebook Inc. Eveneens is deze site NIET ondersteund door Facebook in welke manier dan ook. FACEBOOK is een handelsmerk van FACEBOOK, Inc.
Opmerking: resultaten kunnen van persoon tot persoon verschillen.
Mijn naam is Eelco de Boer en ik help je om hetgeen terug te claimen waarvoor je in eerste instantie ondernemer bent geworden... VRIJHEID!
Op deze website vind je veel tips, tools en technieken die ook jou gaan helpen om van je "Business je Blessing" te maken en een "Leven vol Leven" voor jezelf te creëren.
Enjoy!
Winst.nl BV
Keizersgracht 520H
1017 EK, Amsterdam
KvK: 68717067
BTWnr: NL857560992B01
info@winst.nl